دبیر حقوق بشر ایران مطرح کرد؛

حسابرسی ایران از اروپا برای نقض حقوق ایرانیان

باقری‌کنی با اشاره به دیدار سفیر پرتغال که کشورش رییس دوره‌ای اتحادیه اروپاست، گفت: این دیدار جهت حسابرسی از اروپا برای نقض حقوق ایرانیان صورت گرفت.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی باقری‌کنی دبیر ستاد حقوق بشر ایران و معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه با انتشار توییتی در خصوص دیدار عصر روز گذشته سفیر پرتغال و تحویل نامه اعتراضی به نقض حقوق ایرانیان توسط اروپا، نوشت: سفیر پرتغال که کشورش رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپاست دعوت شد و امروز به ستاد آمد؛ نه برای یک خوش و بش دیپلماتیک‌؛ جهت حسابرسی از اروپا برای نقض حقوق ایرانیان.

 به سفیر گفتم قتل کودکان بیمار به خاطر تحریم دارو و حمایت از تروریست‌های قاتل ۱۷ هزار ایرانی در کدام بخش از مقررات و اسناد حقوق بشر اروپایی جای دارد؟ اتحادیه اروپا برای این که نشان دهد دغدغه حقوق بشری دارد، باید با دو گزارشگر «بررسی نقش اشخاص اروپایی در وضع و اجرای تحریم» و «بررسی شرایط بغرنج زندانیان ایرانی در اروپا» همکاری کند.

دیدار با سفیر پرتغال  برای حسابرسی از اروپا برای نقض حقوق ایرانیان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
یقه این بی وجدانا رو بگیرین چرا به همه دنیا حتی افغانیا ویزا میدن ولی به ما نمیدن
مگه ما فرقمون با بقیه چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
خسارت همه دیپورتاشون رو ازشون بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
بعد سفیر چی گفت ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
از چین حسابرسی نمی کنید برای نادیده گرفتن ایرانیان. عدم بازگشایی حساب دست کمی از نادیده گرفته شدن این حقوق ها نداره. من به شخصه تحقیر شدن ایرانی در چین رو دیدم. جون خودم تحقیر شدم.
آخرین اخبار