۱۷ هزار واحد اقدام ملی مسکن در کرمانشاه ساخته می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اعلام اینکه در قالب اجرای طرح اقدام ملی مسکن ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان کرمانشاه اجرایی می‌شود، گفت: پارسال اجرای ۱۲ هزار واحد در راستای اجرای این طرح در دستور کار بود که پنج هزار واحد ایثارگران نیز به این آمار اضافه شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهرداد سالاری روز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای مسکن در استانداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران، گفت:از این آمار تاکنون پروژه‌های بزرگی در سطح استان به ویژه در شهر کرمانشاه آغاز شده و تعدادی نیز به زودی آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه یادآور شد: در پروژه‌های واحد‌های مسکونی بنیاد مستضعفان و شهرداری کرمانشاه به دلیل مشکلات زیر ساختی روند کار با کندی پیش می‌رود که بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده این مشکلات مرتفع خواهد شد.

سالاری افزود: پروژه‌های واحد‌های ایثارگران در شهرک ظفر و دولت آباد کرمانشاه نیز تا کنون اجرایی نشده که به زودی و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران روند اجرای آن‌ها آغاز خواهد شد.

او همچنین به مشکل واحد‌های مسکن مهر نیمه کار شهرستان پاوه نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۹۲ واحد از آن‌ها به متقاضیان تحویل داده شده و ۱۰۰ واحد دیگر نیز آماده تحویل است.

بر اساس اعلام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه مشکلات این پروژه تا خرداد ماه به صورت کامل مرتفع خواهد شد.

سالاری همچنین با اشاره به الحاق ۳۴۰ هکتار از اراضی ملی به طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه گفت: با این الحاق مشکل کمبود زمین برای تامین مسکن متقاضیان کرمانشاهی در این طرح برطرف می‌شود.
انتهای پیام/ز

 

برچسب ها: مسکن ملی ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار