نوازی: تیم ما روی یک اتفاق برابر ذوب آهن گل خورد/ داور‌ان خوب را برای دیدارهای حساس انتخاب می کنند

محمد نوازی، مربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره تساوی تیمش برابر ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد:  با توجه به این که تیم ذوب آهن مهمان بود،  به همین علت کمی بسته بازی می‌کرد. ما در نیمه اول روی یک اتفاق گل خوردیم، اما نتوانستیم در همان نیمه به شرایط خوب برگردیم. ما در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و با بازی رو به جلو و روی نقطه ضعف ذوب‌آهن به گل رسیدیم و باز هم می‌شد گل بزنیم، اما به تساوی رسیدیم.

او  افزود: تیم جوان ما  با انگیزه ظاهر می‌شود، اما بدشانس هم هستیم. در مجموع می‌توانستیم برنده باشیم و حتی یک ضربه به تیر دروازه زدیم، اما نشد که برنده از زمین خارج شویم.

بازگشت بازیکنان به شرایط بازی بعد از تعطیلات سخت است

مربی  پدیده درباره این که تیمش کمی آشفته بود، بیان  کرد: در نیمه اول کمی آشفته شدیم، اما تعطیلاتی که به بازی‌ها می‌خورد، باعث می‌شود برگشتن بازیکنان به شرایط بازی سخت شود. به طور مثال بعد از این بازی، یک ماه بعد باید به مصاف استقلال در تهران برویم و حفظ تیم در شرایط بازی سخت است. ذوب‌آهن امروز تلاش زیادی کرد، اما بعد از گل اول کمی به هم ریخته کار کردیم، اما در نیمه دوم برگشتیم.

نوازی اظهار کرد: امروز یک دروازه‌بان ۱۸ ساله در غیاب فراهانی برای ما بازی کرد.  این نفرات آینده فوتبال مشهد هستند و خوشحال هستیم که با این جوان‌ها در لیگ کار می‌کنیم.

داوران خوب  را برای بازی های حساس و بزرگ می گذارند 

نوازی درباره داوری مسابقه گفت: متاسفانه برخی تیم‌ها از لیگ برتر جدا هستند. حداقل یک داور خوب هم برای بازی‌ها بگذارند تا ما هم داوری خوب را حس کنیم. قرار نیست هر داوری را که می‌خواهند تست کنند، برای رقابت‌های پدیده انتخاب کنند. این درست نیست که داوران خوب برای دیدار‌های حساس و بزرگ باشند. در دقیقه ۹۰ بازیکن ذوب‌آهن باید اخراج می‌شد، اما داور به ما کارت زرد داد. ما در حال تلاش هستیم و قرار نیست سر ما را ببرند؛ آن هم وقتی در زمین خودمان بازی می‌کنیم.

او درباره کیفیت چمن استادیوم به خاطر برگزاری مسابقات دو و میدانی، گفت: چمن ورزشگاه به هر شکلی باشد، بازی می‌کنیم و در بازی قبل هم این مشکل را داشتیم. ما حتی اجازه تمرین در ورزشگاه را نداریم و همانند تیم‌های مهمان بازی می‌کنیم. البته امروز شرایط زمین خوب بود و بازیکنان ما روی زمین فوتبال بازی کردند. زمانی که در دقیقه ۵ آن ضربه آکروباتیک گل نشد، به طور طبیعی استرس متحمل شدیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار