بازسازی ۴ عراده توپ جنگی پس از ۱۰ سال زمین گیربودن در مراغه

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت:توپ‌های جنگی پس از ۱۰ سال زمین گیربودن به همت جوانان متخصص در گروه ۱۱ توپخانه مراغه اورهال عملیاتی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ ستاد حاتم سیفی فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: ۴عراده توپ جنگی خودکششی ۱۷۵ میلیمتری در گروه ۱۱ توپخانه مراغه بازآماد و عملیاتی شد.

او افزود:همزمان با عملیاتی شدن این توپ‌ها ۴ پست فرماندهی و ۸ دستگاه مهمات بر نیز به همت یگان تعمیر و نگهداری این گروه بازسازی شده است.

او اضافه کرد: در تعمیر اساسی این توپ‌ها بیش از ۵۰۰ قطعه نوسازی و بخش زیادی از تجهیزات و سامانه‌های ارتباطی این جنگ افزار‌های سنگین بهینه سازی شده است.

به گفته فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه بازآماد توپ‌های خود کششی ۱۷۵ میلیمتری درنیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار انجام می‌شود.

سرهنگ ستاد سیفی افزود: توپ‌ها خود کششی پس از انجام آزمایش‌های نهایی به ناوگان عملیاتی گروه ۱۱ توپخانه مراغه ملحق شده است.

اوادامه داد: این توپ‌ها با تلاش جوانان گروه ۱۱ با استفاده از فناوری کاملا ایرانی بازآماد شد و برای دفاع از مرز‌های کشورمان به کارگرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.