مدیر تعاون روستایی کردستان ازتوزیع خرمای مضافتی به صورت عمده و خرده توسط اتحادیه تعاونی‌های روستایی درتمامی شهرستان‌های استان کردستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پیمان اسکندری مدیر تعاون روستایی کردستان با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان قیمت خرما در بازار‌های استان به دلیل مصرف زیاد سیر صعودی دارد، گفت: اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان به منظور تنظیم بازار این محصول و جلوگیری از افزایش کاذب و حبابی قیمت خرما در این ماه اقدام به تهیه خرما از استان‌های تولید کننده کرده و به صورت عمده و خرده به بازار عرضه می‌کند.

او افزود: بنا به میزان کشش بازار و درخواست اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان‌های تابعه خرما به همه شهرستان‌های استان ارسال شده است.

مدیر تعاون روستایی کردستان بیان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند برای تهیه خرمای مصرفی خانوار به فروشگاه‌های مصرف شرکت‌های تعاونی روستایی در سطح روستاها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای اترک متعلق به شبکه در سطح استان و غرفه‌های اختصاصی عرضه خرما در روستا بازار‌ها مراجعه کنند.

او ادامه داد: افرادی که تمایل به خرید عمده خرمای مضافتی دارند در شهر سنندج می‌توانند به اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان و در شهرستان‌های تابعه به اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی مراجعه کنند.

اسکندری گفت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان هیچگونه محدودیتی در مقدار تهیه و عرضه این محصول ندارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.