ورزش نسخه‌ای شفابخش برای نشاط اجتماعی

مدیر کل صدا و سیمای فارس گفت: دغدغه رسانه ملی پوشش همه رویداد‌ها و رشته‌های ورزشی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی در نشست مدیرکل ورزش و جوانان فارس، مدیران فوتبال استان و مدیرعاملان تیم‌های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز فارس که به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص پخش زنده نمایندگان فارس در لیگ دسته یک در سال ۱۴۰۰ برگزار شد با بیان اینکه نسخه‌ای بهترو شفا بخش‌تر از ورزش برای نشاط جامعه نداریم گفت: دغدغه رسانه ملی پوشش تمامی رویداد‌ها و رشته‌های ورزشی است.

او افزود: این نشست با توجه به درخواست و مطالبه فوتبال دوستان به منظور تعامل برای پخش زنده ۲ نماینده فارس در لیگ یک برگزار شد، اما در سال‌های اخیر ورزشکاران و تیم‌های فارسی در میادین مختلف خوش درخشیدند و رسانه ملی تمامی رشته‌ها را حمایت خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس ادامه داد: باید قدر ظرفیت‌های موجود در ورزش فارس را بدانیم و با هم افزایی از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم.

سهرابی ادامه داد: درخواست مشترک صدا و سیما و اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز از مسئولین استان توجه ویژه به ورزش و کمک به ۲ دستگاه برای پاسخ به مطالبه مردم است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: همانگونه که در چند سال اخیر مرکز فارس رقابت‌های فوتبال نمایندگان فارس در لیگ دسته یک را با وجود تمام مشکلات به صورت زنده پخش کرده است در سال ۱۴۰۰ نیز به عنوان یار دوازدهم در کنار این ۲ تیم خواهد بود و پخش زنده دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی در دستور کار قرار گرفت.

اشکان نجف پورمدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی نیز در این نشست گفت:در سال‌های اخیر صدا و سیما به عنوان یار دوازدهم در کنار ما بوده است.

او افزود: صدا و سیمای مرکز فارس به خوبی به این مورد که فوتبالیست‌ها و سایر ورزشکاران مانند سرباز برای نشاط اجتماعی تلاش می‌کنند اشراف دارد و این که مدیرکل مرکز فارس برای پوشش رقابت‌های مختلف ورزشی و پخش زنده رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول دغدغه دارد جای تشکر دارد.

نجف پور ادامه داد: این نوید را به هواداران میدهم که با نظر مساعد مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی امسال رقابت‌های خانگی شهدای قشقایی با کیفیت بهتر پخش شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.