اجرای طرح محله همدل در ماه رمضان در استان سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اجرای طرح محله همدل را از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان این اداره کل عنوان کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام عباس عبداللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی برنامه‌های ویژه مباه مبارک رمضان بر پایه حضور حداقلی در داخل مساجد طراحی شده است و سعی شده فعالیت‌های مساجد به فضا‌های اجتماعی منتقل شود.

او افزود: با همراهی استاندار و فرمانداران قرار شد نمازجماعت به مدت نیم ساعت به صورت محدود در داخل مساجد استان برگزار شود و مساجدی که حیاط دارند در فضای باز برگزار شود.

عبداللهی اجرای طرح محله همدل را از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در این برنامه با محوریت مسجد به عنوان پایگاه مدیریت اجتماعی در ساختار تمدن اسلامی و نهضت نبوی به محل همدلی مردم برای رفع مشکلات محله تبدیل شود.

عبداللهی افزود: طرح کوچه‌های قرآنی از دیگر برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان محافل قرآنی به صورت محدود در فضای خارج از مساجد با همکاری موسسات قرآنی، اساتید قرآنی و شبکه هیئات برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در طرح همسفره یا مریدان علی (علی یاوران)، جوانان و نوجوانان افراد نیازمند را شناسایی و مواد غذایی را در بین اقشار آسیب پذیر توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار