تجمع کارگران شهرداری در مقابل فرمانداری خرمشهر/ شهردار خرمشهر: تلاش می کنیم یک ماه از معوقات را پرداخت کنیم!

شهردار خرمشهر گفت: تلاش می‌کنیم تا مطالبات و معوقات مالی به حق کارگران را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، صبح امروز کارگران شهرداری خرمشهر برای چندمین بار متوالی،جلوی درب فرمانداری این شهرستان نسبت به دریافت ۷ ماه حقوق معوقه خود اعتراض و تجمع کردند.

نگاهی به ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد که این کارگران حدود ۷ ماه سال ۹۹ را یا حقوق نگرفته اند یا اگر گرفته اند نصفه و نیمه وناقص بوده است.  پای درد دل هر کدام از این کارگان که بنشینی متوجه خواهی شد که حقوق هر ماه شاید به زور  کفاف مخارج همان را ماه بدهد که با این تفاسیر عقب افتادن چندماه به نظر فاجعه‌ای است که نیازمند پیگیری جدی مسئولان است.

کارگران شهرداری خرمشهر با ارسال این ویدئو به باشگاه خبرنگاران جوان آبادان خواستار پیگیری حق و حقوقشان شدند.

منصور علوانی، شهردار خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گفت: از ابتدای ورود بنده به این سمت، سعی بر این بود که تا جای ممکن حقوق‌های دریافتی کارگران را بدون تاخیری پرداخت کنیم، همچنین این مطالبات مربوط به ماه‌های تیر، مرداد، شهریور و مقداری هم از شش ماهه دوم پارسال بود.

شهردار خرمشهر افزود: با توجه به مطالباتی که شهرداری خرمشهر از سایر ادارات دارد، ما درصدد این هستیم که پیگیری‌های لازم انجام شود و مطالبات کارگران پرداخت گردد.

علوانی با اشاره به افزایش حقوق های دریافتی کارگران در امسال گفت: با افزایش حقوق ها کار تسویه مطالبات آنها کمی برایمان دشوارتر خواهد شد.

او در پایان افزود: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا مطالبات به حق آن‌ها را هر چه سریع‌تر پرداخت کنیم و نهایتا تا ۵ اردیبهشت حداقل حقوق ۱ ماه کارگران را پرداخت خواهیم کرد.

در نهایت با جوابیه این مسئول به نظر باید این تلاش چندین برابر شود چرا که طبق گفته شهردار خرمشهر تنها پرداخت یک ماه از این همه معوقات زیاد دندان گیر به نظر نمی آید .

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.