کشف مواد مخدر در شرق و غرب خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف بیش از ۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در دو عملیات پلیسی خبر داد.

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با کسب خبر واصله از مأموران انتظامی استان یزد مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران انتظامی شهرستان طبس در همکاری مشترک با تیم مبارزه با مواد مخدر استان یزد، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی دیهوک به کرمان، کامیون قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده و پس از شناسایی دقیق با علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

سردار فرشید اظهار کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۴۷ کیلو و ۳۵۰ گرم حشیش و ۵۷ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی عنوان کرد: در این رابطه مجموعا ۱۰۴ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و یک متهم دستگیر شد که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در سربیشه

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

او افزود: راننده پژو ۴۰۵ به محض مشاهده مأموران از محل متواری شد که با انجام اقدامات پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۸۸ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش و ۱۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار فرشید تصریح کرد: در این رابطه مجموعا ۱۰۰ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و یک متهم دستگیر شد که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار