باقری نیا: عملکرد فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا فوق العاده بوده است

کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی تیم‌های فولاد خوزستان و الوحدات اردن توضیحاتی را ارائه داد.

عبدالمجید باقری نیا، پیشکسوت فوتبال خوزستان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و الوحدات اردن اظهار کرد:  تیم فولاد خوزستان در ۲ بازی اخیر عملکرد بسیار خوبی داشت و مخصوصا مقابل تیم متمول السد موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کرد. خط دفاعی فولاد اجازه هرگونه حمله‌ای را به تیم السد نداد.

او ادامه داد: تیم فوتبال الوحدات اردن، تیمی ناشناخته برای ما است؛ چرا که این تیم سابقه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و تاکنون با تیم‌های ایرانی نیز بازی نکرده است. با شناخت قبلی نسبت به تیم ملی فوتبال اردن می‌توان درباره تیم الوحدات قضاوت کرد. فوتبال اردن با فوتبال تیم‌های حاشیه خلیج فارس متفاوت است و شبیه فوتبال کشور‌های عراق و سوریه است. نوع بازی تیم ملی اردن مثل تیم ملی کشورمان، تکیه بر قدرت بدنی دارد.

سطح فوتبال ایران از کشور‌های حاشیه خلیج فارس بالاتر است

باقری نیا درباره عملکرد فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من انتظار این نوع بازی را از تیم فولاد خوزستان نداشتم؛ اما با این وجود که فوتبال کشورمان از لحاظ اقتصادی و امکانات ضعیف است، اما سطح فوتبال ایران از لحاظ بازیکن و نوع بازی از تیم های کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس بسیار بالاتر است. فولاد خوزستان با این نوع بازی از گروه خود صعود خواهد کرد؛ اما برگزاری متمرکز بازی‌ها و انجام ۶ بازی در ۱۸ روز فشار را روی همه تیم‌ها وارد می‌کند و هر تیمی که تدارکات بهتری داشته باشد، موفق‌تر خواهد بود. امیدوارم تیم‌های ایرانی عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار