راه برون‌رفت از موج چهارم کرونا کدام است؟

رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : همدلی و احساس مسئولیت اجتماعی مردم و مسئولان در کنار همدیگر، تنها راه برون‌رفت از موج چهارم کرونا است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین بیگلری رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : از اوایل اسفندماه به دلیل شکل‌گیری تجمعات در خرید‌های آخرسال، سفر‌های نوروزی و ... کشور به سمت وضعیت قرمز پیش رفت و وارد موج چهارم شدیم.

او گفت : وقتی وارد بحران می‌شویم در کنار تصمیمات کشوری و استانی همه مردم باید به هم کمک کنیم تا با همدلی و مشارکت اجتماعی از آن عبور کنیم.

رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در این راستا دانشگاه در حد مسئولیت خود تمام توان خود را در برابر این بحران سنگین به کار برده و، چون ممکن است هفته‌های آتی هم درگیر آن باشیم باید سعی کنیم زنجیره بیماری را قطع کنیم.

او افزود: باید حتی‌الامکان از حضور در اجتماعات خودداری شود، کسی که علائم بیماری دارد با قرنطینه کردن خود از تماس با دیگران اجتناب کند.

بیگلری با تاکید بر واکسیناسیون سریع، ادامه داد: واکسیناسیون مردم به خصوص گروه‌های در معرض خطر به‌ویژه سالمندان، بیماران قلبی و عروقی و بیماران مزمن کلیوی و ریوی باید سریع پیش رود.

او گفت: برای عبور از پیک دشوار چهارم یک نوع مشارکت با مسئولیت اجتماعی همه ما از مردم مسولان گرفته نیاز است؛ همه با هم باید کمک کنیم راه برون رفت از شرایط قرمز مسئولیت اجتماعی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.