کرونا صیاد جان ۴ نفر دیگر

در شبانه روز گذشته ۴ نفر دیگر در اثر ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی جان خود را از دست دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از ۳۰۰ آزمایش کرونای انجام شده در استان ۱۲۲ آزمایش مثبت قطعی اعلام شده است، گفت: از ۱۲۲ مبتلای جدید به کرونا، ۲۸ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند و ۹۴ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شده اند.

او افزود: از این تعداد ۶۴ بیمار مربوط به شهرستان بیرجند، ۱۱ بیمار مربوط به طبس، ۳ بیمار مربوط به درمیان، ۷ بیمار مربوط به فردوس، ۳ بیمار مربوط به سرایان، ۱۹ بیمار مربوط به قائنات، ۲ بیمار مربوط به زیرکوه، ۶ بیمار مربوط به سربیشه، ۶ نفر نیز مربوط به شهرستان نهبندان و ۱ بیمار مربوط به شهرستان خوسف بوده است.

مهدی زاده بیان کرد: هم اکنون ۲۵۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری هستند که از این تعداد ۱۴۱ نفر دارای تست مثبت کرونا هستند.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: ۲۹ بیمار مبتلا کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که حال عمومی ۶ نفر وخیم است.

او با اشاره به فوت ۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان در شبانه روز گذشته ادامه داد: با فوت این ۴ نفر، تعداد کل فوت شدگان کرونا در خراسان جنوبی به ۷۸۸ نفر رسید.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار