استاندار و فرمانده انتظامی کردستان روز ارتش را تبریک گفتند

استاندار کردستان و فرمانده انتظامی استان در پیام‌های جداگانه‌ای روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در پیام روز شنبه بهمن مرادنیا استاندار کردستان آمده است: ارتش از سرآغاز انقلاب، در صحنه‌های مختلف تاریخی این مرز و بوم و از جمله در دوران دفاع مقدس خوش درخشیده است.

نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش که از ابتکارات امام راحل است یادآور شجاعت، شهامت، ایثار و فداکاری بزرگمردانی است که با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده نام خویش را در قلب یکایک ایرانیان به نیکی ماندگار کردند.

امروز ایران اسلامی دارای یکی از قدرتمندترین ارتش‌ها در جهان است که امنیت، آرامش و عزت را برای مردم به ارمغان آورده است. اینجانب بیست و نهم فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمامی نیرو‌های شجاع و فداکار این نیرو و خانواده‌های گرامی آنان در استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم در سایه توجهات خداوند بزرگ همواره موفق و موید باشید.

ارتشی‌ها خادمان صدیق عرصه امنیت هستند

فرمانده انتظامی کردستان هم در پیامی ضمن تبریک روز ارتش، نیرو‌های ارتشی را خادمان صدیق عرصه امنیت و دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی توصیف کرد.

در پیام سردار علی آزادی آمده است:

اعلام روز ارتش از سوی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران در ۲۹ فروردین سال ۵۸، نشان از اهمیت "کلمه طیبه ارتش" دارد. بی‌تردید، ارتش اسلامی ما امروز کلمه‌ای طیبه و ریشه‌هایش مستحکم است.

حضور فرماندهان مجاهد و تقدیم شهدای بزرگی همچون صیاد شیرازی که برای افزایش اقتدار انقلاب اسلامی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در دنیا مجاهدت کرده و می‌کنند، گواهی بر این مدعا است.

ارتش ما که از همان آغاز به عنوان شجره طیبه و نیروی مورد مهر و وثوق امام عزیز، خادمان صدیق عرصه امنیت و دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی بوده است، همسو با سیاست‌های دفاعی نیرو‌های مسلح، به ارتقای آمادگی رزمی همت گماشته و همراه با گسترش حوزه عملیاتی در نتیجه تعامل بیش از پیش با مراکز علمی و نخبگان کشور استقلال کامل دفاعی ما را رقم زده است.

اینجانب ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خانواده‌های معظم شهداء ارتش، جانبازان عزیز ارتشی و تمام دلاور مردان غیور ارتش تبریک می‌گویم و توفیق روز افزون جان برکفان این عرصه را از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.