طرح شکایت علیه زمین خواران پارک ارم تبریز

شهردار تبریز از شناسایی زمین خواران پارک ارم و طرح شکایت علیه آنان خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای از حقوق شهروندان پایمال شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ایرج شهین باهر شهردار تبریز با اشاره به قطع شبانه ۵۶۰ اصله درخت در محل پارک ارم  گفت:شهرداری تبریز برای جلوگیری از تعرض زمین خواران به اراضی ملی در مجاورت پارک ارم که تحویل شهرداری تبریز شده است، همزمان با هفته منابع طبیعی و آغاز فصل درختکاری، اقدام به غرس نهال نمود که متأسفانه زمین خواران به صورت شبانه ۵۶۰ اصله از آن‌ها را قلع و قمع کرده و از ریشه کندند.

اوافزود:این افراد که قصد تملک غیر قانونی اراضی را دارند شناسایی و امروز علیه آن‌ها در مراجع قضائی طرح شکایت شد.

او با بیان اینکه متأسفانه در دوره‌های گذشته نیز مشابه چنین اتفاقی در حوزه منطقه ۱۰ رخ داده بود  گفت:برای جلوگیری از این امر، ما امسال تصمیم به کاشت درخت در کل این اراضی گرفتیم تا دست سودجویان و زمین خواران برای همیشه کوتاه شود.

شهردارتبریز با تاکید بر اینکه امروز شهرداری تبریز مقابل اقدامات این افراد ایستاده و اجازه نمی‌دهد تا حقی از شهروندان پایمال شود اظهار کرد: مساحت پارک ارم ۴۰ هکتار و حتی از پارک ائل گلی بزرگ‌تر است و برای تعیین تکلیف این اراضی، روز گذشته جلسه‌ای نیز در استانداری تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

شهین باهر یادآور شد: درختان قلع و قمع شده مجدد در پارک ستارخان کاشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار