رئیس کل دادگستری استان فارس:

پرونده باند بزرگ فرار مالیاتی در استان فارس بسته شد/ دستگیری متهم با ۱۷۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی گفت: آخرین متهم پرونده باند بزرگ فرار مالیاتی در استان فارس در حین خروج از کشور بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به دستگیری آخرین متهم پرونده باند بزرگ فرار مالیاتی گفت: آخرین متهم دستگیر شده که بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی داشته یکی از اصلی‌ترین متهمان پرونده است که با دستگیری وی پرونده وارد مراحل جدید تحقیقات در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دادسرای شیراز شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به این که در این پرونده مطابق قانون سلامت نظام اداری قصور و کوتاهی برخی از مدیران نیز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، بیان داشت: این باند با ثبت شرکت‌های صوری و استفاده از کارت‌های بازرگانی اقدام به اخذ اعتبار جهت واردات کرده اند که با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) این باند متلاشی شد.

این مقام ارشد قضایی استان با تأکید بر اینکه دادگستری استان فارس اراده جدی در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در هر سطحی دارد گفت: یکی از شاخصه‌های مهم دوران تحول قضایی بر افراشته شدن پرچم عدالت خواهی و مبارزه با فساد توسط ریاست قوه قضائیه است و دستگاه قضایی استان فارس نیز به تبع تلاش‌های آیت الله رئیسی، مبارزه با فساد را یکی از اولویت‌های مهم و اساسی خود در سال جدید قرار داده است.

در نتیجه ورود دستگاه قضایی به پرونده فرار مالیاتی در استان فارس در سال گذشته ۴ متهم اصلی، ۱۶ دلال و ۲ رابط دیگر این باندِ فرار مالیاتی بازداشت شده بودند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
درود