فرماندار زنجان:

ناوگان اتوبوسرانی تعطیل شد

عسگری گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ناوگان اتوبوسرانی زنجان از امروز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عسگری فرماندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ورودی‌های بیماران کرونایی در زنجان بیشتر از خروج آن‌ها از بیمارستان‌ها شده است، گفت: با توجه به اینکه عموم مراکز و صنوف در شهر تعطیل است و ادارات با یک سوم کارمندان در حال خدمات‌رسانی هستند، تقاضا برای استفاده از اتوبوس های شهری نیز افزایش یافته است.


او بابیان اینکه یکی از وظایف مهم ما این است که برای برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از تجمع مردم در مرکز شهر جلوگیری کنیم، افزود: به همین دلیل و بنا بر تصمیم ستاد کرونای شهرستان زنجان  ناوگان اتوبوسرانی داخل شهر زنجان از امروز یکشنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه با سازمان شهرداری نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و از امروز یکشنبه ناوگان اتوبوسرانی در شهر فعالیتی نخواهد داشت، گفت: فعلاً نمی‌توان زمان‌ مشخصی برای استفاده از این ناوگان در شهر تعیین کرد و تصمیم برای فعالیت دوباره سیستم اتوبوسرانی منوط بر تغییر رنگ وضعیت کرونایی از قرمز به نارنجی یا  زرد و همسوی آن کاهش تعداد مبتلایان به کرونا خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
اتوبوس رو گرون کردین ک هیچ.همونم تعطیل کردین؟