زارع گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در صحنه‌های مهم و فراموش‌نشدنی،پیوندش را با ملت و فداکاری خود را در راه اسلام و ایران نشان داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،   ارسلان زارع، استاندار گیلان در آیین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت برگزار شد، گفت: ۲۹ فروردین ماه که به عنوان روز ارتش نامگذاری شده؛ روز اقتدار ملی، پاسداشت تلاش‌های خالصانه همه ارتشیان و در واقع احترام به ایثار همه ایثارگران است.

او افزود: ارتش در جمهوری اسلامی ایران یادآور ایمان و اعتقاد راسخ، انضباط، حرکت در چارچوب قانون و منافع و مصالح ملی است و وظیفه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و همچنین حفاظت و حراست از مرز‌های جغرافیایی، سیاسی، فرهنگی و ایمانی ایران اسلامی را به شایستگی بر دوش دارد.

استاندار گیلان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از آغازین روز‌های پیروزی انقلاب تا امروز، همواره و پیوسته در صحنه‌های مهم و فراموش‌نشدنی، پیوند خود را با ملت و فداکاری خود را در راه ارزش‌ها، اسلام و ایران نشان داده است.

زارع تصریح کرد: مردم کشورمان و نیز استان گیلان فراموش نمی‌کنند که ارتشیان دریادل، سال گذشته و در دوران اوج همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ در کنار مدافعان سلامت و یاوران حفاظت از جان مردم، با همدلی حماسه آفریده و تاریخ‌ساز شدند.

امیر دریادار دوم عرشه عبدالوهاب طاهری  ، فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی راهبردی ارتش هم در این مراسم با اشاره به استمرار ارائه خدمات به مردم از سوی ارتش گفت: ارتش افتخار دارد در مشکلات مختلف از جمله سیل، زلزله و بیماری‌ها مردم را یاری می‌کند و کنارشان ایستاده است.

او ، با اشاره به تعامل ارتش با سایر نیرو‌های مسلح در جهت پیشبرد اهداف نظام ، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تعامل با سایر قوا در راستای اعتلای جمهوری اسلامی درخشیده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.