شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان گام به گام با بیماران کرونایی

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان گفت: غربالگری و بیماریابی در قالب طرح شهید سلیمانی در این شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا امینی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان گفت: با شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، طرح غربالگری و بیماریابی از سوی قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان از جمله مشارکت و حضور فعال پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت در حال اجرا است.

او افزود: حسب درخواست فرمانداری شهرستان اقلام و تجهیزات درخواستی جهت اجرای این طرح تهیه و در اختیار قرارگاه بهداشتی شهید سلیمانی قرار گرفت و به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت تعداد ۱۰ دستگاه خودروی سبک به صورت روزانه جهت انجام ایاب و ذهاب عوامل اجرایی و همچنین ۲ هزار پرس غذا و ۲۰۰ بسته معیشتی جهت توزیع به فرماندهی قرارگاه تحویل داده شد.

امینی با بیان اینکه تیم‌های خودرویی و پیاده پایگاه بسیج این شرکت نیز بطور روزانه نسبت به گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی سطح شهر اقدام می‌کنند، اظهار داشت: همچنین از سوی پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت نیز تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، یک هزار و ۷۵۰ عدد روپوش بهداشتی (گان) - یک هزار و ۲۵۰ جفت دستکش و ۱۰۰ عدد محافظ صورت تهیه و در اختیار قرارگاه شهید سلیمانی قرار گرفت.

فرمانده بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان در خصوص قرارگاه بهداشتی شهید سلیمانی و مأموریت آن بیان کرد: به منظور کنترل و جلوگیری از شدت شیوع ویروس کرونا این قرارگاه با محوریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مشارکت بسیجیان سپاه ناحیه و همکاری دستگاه‌های اجرایی در ۳ بخش حمایتی، نظارتی و رهگیری تشکیل شده است.

به گفته امینی در بخش رهگیری، افراد مبتلا به ویروس کرونا شناسایی و به مراکز درمانی معرفی می‌شوند، در بخش نظارتی، تیم‌های مختلف بر رعایت موازین و شیوه نامه‌های بهداشتی اعلام شده جهت جلوگیری از انتشار این ویروس در سطح بازار، اصناف، ادارات دولتی و بانک‌ها نظارت می‌کنند و در بخش حمایتی نیز بسته‌های کمک معیشتی به افراد و خانواده‌های کم برخوردار و کم بضاعت مبتلا به ویروس کرونا در مدت زمان قرنطینه خانگی از سوی سپاه ناحیه شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.