۳۱ فروردین، پایان مهلت تکمیل دفترچه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ۳۱ فروردین پایان مهلت تکمیل دفترچه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد است و بلافاصله سازمان سنجش تاریخ برگزاری آزمون را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، غلامرضا حقایق پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در خصوص آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد گفت: دفترچه آزمون روز سه‌شنبه هفته گذشته صادر شد و داوطلبان تا سه‌شنبه همین هفته فرصت دارند فرم‌های مربوطه را تکمیل و بارگذاری کنند.

او اضافه کرد:بعد از پایان مهلت ثبت نام، بلافاصله سازمان سنجش تاریخ برگزاری آزمون را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

حقایق پور افزود: داوطلبان لازم است دفترچه آزمون را با دقت کامل مطالعه کنند، زیرا برخی از نکات و شرایطی که در دفترچه قید شده است مهم و ضروری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: لازم است که داوطلبان قبل از تکمیل دفترچه حتماً وارد سامانه جامع خدمات رسانی ایثارگران (سامانه سجایا) شوند و اطلاعات و آخرین مدرک تحصیلی خود را با آنچه در سامانه سجایا است، تطبیق دهند تا مغایرتی نداشته باشد.

حقایق پور با اشاره به اینکه هر داوطلب می‌تواند سه شغل محل را انتخاب کند؛ عنوان کرد: تأکید می‌کنیم داوطلبان به ترتیب اولویت خود این سه شغل- محل را انتخاب کنند چرا که بعد از قبولی امکان تغییر آن‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.