رژه خودرویی روز ارتش در زنجان برگزار شد

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا رژه تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان به صورت خودرویی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در مراسم رژه تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری که صبح امروز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه به منظور گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش برگزار شد، این نیرو توان تجهیزاتی و عملیاتی، آمادگی و اقتدار، صلابت، همبستگی و توانایی‌های رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشت.

یگان‌های خودرویی این تیپ در صف های منظم، آمادگی و توان رزمی و دفاعی خود در حفظ و حراست از مرز‌های کشور و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام را به رخ کشیدند تا سلطه طلبان و چپاولگران، فکر تجاوز به خاک ایران همیشه سربلند و سرافراز را در سر نپرورانند.

امیر سرتیپ داوود حمدی فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از قدرتمندترین ارتش‌های جهان است که این اقتدار و توانمندی بالا موجب قوت قلب برای دوستان و رعب و وحشت برای دشمنان است.

او با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس عملکردی بسیار درخشان و عالی از خود به جا گذاشت، افزود: نابودی کامل نیروی دریایی عراق در هفتم آذر ماه ۵۹، سه بار نابودی نیروی هوایی در دوران جنگ تحمیلی و نابرابر، عملکرد بسیار درخشان زمینی در آزادی سازی خرمشهر و اجرای عملیات‌های پر فروغ و موفق ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس، از جمله دستاورد‌های ارتش جمهوری اسلامی است.

امیر سرتیپ حمدی با بیان اینکه این عملیات‌های سراسر موفقیت آمیز موجب توقف کامل ماشین جنگی عراق و کسب برتری نیرو‌های رزمنده ایران شد،ادامه داد: ارتش مفتخر است که با تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن، عشق و ارادت خود را به مردم شریف ایران اثبات کرده و در تمامی مأموریت‌های محوله به نحو احسن وارد عمل شده است و همواره در خدمت ملت خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.