مهربانی در روز‌های کرونایی/ کادر درمان دزفول تجهیزات پزشکی هدیه گرفتند

مدیرعامل مجمع خیران سلامت دزفول گفت: تعدادی دستگاه پالس آکسمتر انگشتی بزرگسالان و ترمومترلیزری دیجیتال به بیمارستان بزرگ این شهرستان اهدا شد.

کاظم اردو مدیرعامل مجمع خیران سلامت دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ادامه حضور خیران و نیکوکاران این شهرستان در جبهه مقابله با کرونا، اهدای تجهیزات پزشکی به کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول در شرایط سخت کرونایی در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ۵۰ دستگاه پالس آکسمتر انگشتی بزرگسالان و ۱۳ دستگاه ترمومترلیزری دیجیتال با همکاری خیرین خریداری و به کادر درمان این بیمارستان به منظور رفاه حال بیماران و پزشکان اهدا شد.

اردو با بیان اینکه مردم سخاوتمند این شهرستان برای تهیه تجهیزات بیمارستانی مذکور بیش از ۴۳۵ میلیون ریال هزینه کردند، تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون کمک‌های زیادی شامل؛ تجهیزات، ملزومات و بسته‌های بهداشتی تهیه و به بیمارستان و دیگر مراکز درمانی این شهرستان اهدا شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت دزفول اظهار داشت: پیش از این نیز ۱۰ دستگاه یخچال و ۸ دستگاه کپسول اکسیژن با اعتباری معادل ۵۷۰ میلیون ریال با همکاری خیرین عرصه سلامت شهرستان تهیه و به بیمارستان بزرگ دزفول اهدا شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.