تکلیف بازار فرسوده بهمنشیر آبادان چه زمانی مشخص می شود؟

بازار بهمنشیر آبادان در سال ۱۳۸۳ با مشارکت بخش خصوصی ساخته شد اما هم اکنون در شمار یکی از بازارهای فرسوده شهر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،بازار بهمنشیر آبادان  ساخته شد اما مورد استفاده قرار نگرفت، پس از گذشت ۱۷ سال ساختمان این بازار محلی حالا  فرسوده و بدون استفاده مانده است و صاحبان غرفه‌ها خواستار رسیدگی به این محل هستند تا کسب و کارشان رونق بگیرد. 

این بازار ۱۴۲ مغازه دارد و در جوار بازار قدیمی شهر یعنی بازار ایستگاه هفت با هدف جابجایی بازار قدیمی ساخته شد.  

 محمود رضا شیرازی شهردار آبادان در خصوص تعیین تکلیف بازار بزرگ بهمنشیر گفت:از طریق مزایده ۴۸غرفه این بازار به فروش رسید و هم اکنون ۱۵مغازه فعال است.

او ادامه داد: اولین گام  جهت برطرف کردن مشکلات بازار  بهمنشیر ،  حل مشکل مالکیت چندگانه زمین این بازار است و مالکان آن بانک تجارت،اداره آموزش و پرورش ، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری هستند.

شیرازی با اشاره به کسب و کار غرفه داران عنوان کرد: از نظر کسب و کار باید  توجه داشت که اگر کسب و کار آنها رونق نمیگیرد باید در نوع شغل خودشان تجدید نظر کنند و کسب و کاری راه اندازی کنند که فراتر از آستانه بازار نباشد.

این مقام مسئول درپایان تصریح کرد :ما به دنبال حل اختلاف ملکی با بانک تجارت و اداره آموزش و پرورش هستیم و از مسئولین تقاضا داریم که تعامل بیشتری با ما داشته باشند که بتوانیم به زودی مشکل این کسبه را حل کنیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.