هفته سی و سوم لیگ یک فوتبال فرانسه امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتبال هفته سی و سوم لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه) امروز با برگزاری ۴ دیدار دنبال شد.

رنس صفر - متز صفر

این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید. تیم‌های متز و رنس با تساوی در این بازی و به ترتیب با ۴۳ و ۴۱ امتیاز در رتبه‌های نهم و یازدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفتند.

برس یک - لانس یک

گل‌های این بازی را لوکاس در دقیقه ۳۷ برای تیم برس و کاکوتا در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی برای تیم لانس به ثمر رساندند. تیم لانس با تک امتیاز این بازی و با ۵۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول باقی ماند. تیم برس نیز با ۳۷ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفت.

دیژون ۲ - نیس صفر

گل‌های این بازی را برای تیم دیژون "چافیک" و "یاسین بنزیا" به ترتیب در دقایق ۵۰ و ۷۶ به ثمر رساندند. تیم دیژون با پیروزی مقابل نیس بعد از هفته‌ها موفق به کسب ۳ امتیاز در لیگ فرانسه شد و اکنون با ۱۸ امتیاز در قعر جدول لوشامپیونه قرار دارد. تیم نیس نیز با ۴۳ امتیاز در رتبه دهم باقی ماند.

نیم المپیک یک - استراسبورگ یک

گل‌های این بازی را "ریپارت" در دقیقه ۵۴ از روی نقطه پنالتی برای تیم نیم المپیک و "لینارد" در دقیقه ۸۲ برای تیم استراسبورگ به ثمر رساندند.

تیم نیم المپیک با تساوی در این بازی با ۳۱ امتیاز در رتبه هجدهم جدول باقی ماند و تیم استراسبورگ نیز با ۳۷ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفت.


یشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار