بسته‌های معیشتی و بهداشتی هدیه روز ارتش به نیازمندان دزفول

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول از توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان شهرستان همزمان با روز ارتش خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر بهمن بهمرد فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: رژه روز ارتش امسال به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و به همین دلیل ۲ هزار بسته بهداشتی و بیش از ۶۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و شهروندان در قالب طرح مردمیاری و کمک‌های مومنانه توزیع شد.

او با اشاره به آمادگی کامل پایگاه چهارم شکاری دزفول برای کمک به مبارزه با کرونا افزود: این پایگاه همواره در کنار مردم بوده و در مقابله با کرونا نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

بهمرد اظهار داشت: ۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های دلاورمردانی است که در روز‌های سخت و خاکستری ۸ سال دفاع مقدس قفس‌های وابستگی را با شجاعت و اعتماد به توانمندی جوانان در هم کوبیدند و عاشقانه در راه صیانت از هستی وطن جاودانه شدند.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول تصریح کرد: ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری ۲۹ فروردین به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران، آن هم در شرایطی که منافقان داخلی و معاندان خارجی هر یک به طریقی در پی انحلال ارتش بودند، نشان دهنده بینش و آینده‌نگری آن بزرگمرد تاریخ بود.

او ادامه داد: ارتشی‌ها در روز‌های آغازین انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، پس از آن در صیانت از مرز‌های ایران اسلامی، همیاری و همراهی ملت شریف ایران در فراز و نشیب‌های چند دهه گذشته و امروز در پیروی از ولایت همواره در صحنه حاضر بوده‌اند و امروز ارتش مایه دلگرمی و مباهات مردم است، به ویژه در قضایای سال‌های اخیر همچون زلزله کرمانشاه، سیل در استان‌های خوزستان و لرستان و مبارزه با بیماری کرونا عبارت "ارتش فدای ملت" را به خوبی ثابت کرد.

بهمرد بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی از هر حیله و فریبی برای آسیب زدن به کیان نظام مقدس استفاده می‌کنند، بنابراین گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب آماده جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.