شهردار آمل از آغاز اصلاح هندسی میدان شهیدان محمد زاده دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حمید هاشمی شهردار آمل گفت:با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در بحث گره‌های ترافیکی در محدوده میدان شهیدان محمدزاده وجود داشت اصلاح هندسی میدان شهیدان محمدزاده در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: شعاع میدان شهیدان محمدزاده در شرایط وضع موجود به طور تقریبی ۸ متر است که اندازه میدان نسبت به تقاطع بسیار کوچک است و پاسخگوی حرکت‌های گردشی با شرایط احجام وسایط نقلیه فعلی نیست.

هاشمی گفت: کوچکی میدان نسبت به تقاطع از مشکلاتی است که خود باعث ایجاد فضای سواره رو کاذب، ایجاد تداخل‌های ترافیکی فراوان، سردرگمی رانندگان در انتخاب باند حرکتی، انجام حرکت‌های خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی و پارک‌های مورب و دوبل در محدوده میدان شده است.

او افزود:وجود حجم‌های تداخلی تقاطع میدانی که باعث ایجاد حادثه و یا توقف‌های طولانی مدت می‌شود از مشکلات دیگری است که پیش روی این میدان است.
شهردارآمل گفت:درطرح شبیه سازی شده زمان تاخیر در وضع موجود حدود ۶۳ ثانیه بوده که در طرح نهایی به ۲۴ ثانیه کاهش و در زمان سفر نیز وضع موجود ۲۳۴ ثانیه بود که در طرح نهایی به ۸۸ ثانیه کاهش یافته است که در واقع در طرح نهایی که اجرای آن آغاز شده، روان سازی ترافیک به راحتی مشهود است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.