معابر شهری ملایر به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود

شهردار ملایر گفت: با وجود وضعیت قرمز کرونایی معابر این شهرستان باید به صورت روزانه ضد عفونی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین بابایی، شهردار ملایر گفت: با توجه به ابتلای گسترده و بستری شدن تعداد زیادی از شهروندان و وجود وضعیت قرمز کرونایی در شهر ملایر، شهرداری هر روز در چندین نوبت اقدام به ضدعفونی و گندزدایی اماکن شلوغ و پرتردد شهر می‌کند.

او افزود: شهرداری با استفاده از یک دستگاه تانکر هزار و ۶۰۰ لیتری مجهز به مهپاش هر روز، دو نوبت اقدام به محلول پاشی با آب ژاول در خیابان‌ها و بلوار‌ها سطح شهر می‌کند.

شهردار ملایر بیان کرد: همچنین شهرداری با استفاده از دو دستگاه نیسان مجهز به واترجت و چندین دستگاه سمپاش ترمینال‌ها، مساجد، پمپ بنزین‌ها، محوطه ادارات، بازار، کلانتری‌ها و آرامستان بهشت هاجر را گندزدایی می‌کنند و در مجموع روزانه بیش از ۵۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده آب ژاول در سطح شهر استفاده می‌شود.

بابایی در ادامه از گندزدایی و ضدعفونی در بوستان‌های سطح شهر خبر داد و گفت: روزانه از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری وسایل بازی کودکان در پارک‌ها، مساجد پارک‌ها به‌خصوص مساجد ورودی‌های شهر که مسافرپذیر هستند و سرویس‌های بهداشتی آن‌ها و المان‌ها و مبلمان بوستان‌های سطح شهر، گندزدایی می‌شود.

او گفت: ماشین‌آلات حمل‌ونقل عمومی شهر از قبیل تاکسی، ون و اتوبوس هرروز در چندین نوبت با همت سازمان حمل ونقل مسافر و بار گندزدایی و ضدعفونی می‌شود تا همشهریان عزیز در سلامت باشند.

شهردار ملایر در انتها ضمن آرزوی سلامتی برای همشهریان مبتلا به کرونا از آن‌ها و سایر شهروندان تقاضا کرد در خانه بمانند و تنها جهت کار‌های ضروری از خانه خارج شوند و حتماً از ماسک استفاده کنند تا شاهد کاهش آمار مبتلایان به این بیماری باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.