توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در مراغه

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی با مشارکت خیران و ارتش در مراغه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ابراهیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: در طول ماه مبارک رمضان با کمک مالی خیران روزانه تا ۲ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه پادگان امام رضا (ع) ارتش در این شهرستان طبخ و توزیع می‌شود.

ابراهیمی در آیین آغاز فعالیت طرح اطعام مهدوی افزود: این غذا‌ها در طول ماه رمضان میان ۶ هزار خانواده زیر پوشش پخش می‌شود.

او گفت: همزمان با ماه میهمانی خدا با مشارکت خیران  توزیع بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در مراغه آغاز شده است.

 مدیر کمیته امداد افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین برای جذب ۴ هزار حامی از اولویت‌های دیگر کمیته امداد برای خدمت رسانی به ایتام و سالمندان در مراغه است.

او گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان در قالب طرح مفتاح الجنه مدیران اداره‌ها و نهاد‌ها با حضور در خانه ایتام و نیازمندان از نزدیک به رفع مشکلات آن‌ها کمک می‌کنند.

حجت الاسلام الهیاری رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۱۱ توپخانه مراغه نیز در این مراسم گفت: ارتش همیشه و در همه حال در خدمت مردم و محرومان است.

حجت الاسلام الهیاری افزود: حمایت از نیازمندان، ایتام و یاری رساندن به مستمندان عبادت است و در نزد خدای متعال اجر بی نهایت دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار