صدور دانشنامه به صورت غیرحضوری در دانشگاه تبریز

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: از این پس درخواست صدور دانشنامه در تمامی مقاطع در دانشگاه تبریز به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حیاتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: با هدف افزایش خدمات الکترونیکی فارغ التحصیلانی که قبلا گواهی موقت فراغت از تحصیل را دریافت کرده‌اند می‌توانند از طریق سامانه سما وارد حساب کاربری شخصی خود شده و از طریق بخش مدیریت درخواست‌ها، درخواست صدور دانشنامه را تکمیل و ثبت کنند.

او گفت: فارغ التحصیلان باید پس از بررسی اولیه درخواست از طرف کارشناسان صدور دانشنامه، یک قطعه عکس، اصل گواهی موقت و فرم تکمیل شده تقاضا را به آدرس مدیریت امور آموزشی دانشگاه تبریز از طریق پست ارسال کنند.

او گفت: پس از دریافت مدارک، مراحل صدور دانشنامه تکمیل شده و دانشنامه به آدرس محل سکونت فارغ التحصیلان از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد.

حیاتی افزود: از شروع به کار این فرآیند نیازی به مراجعه حضوری فارغ التحصیلان برای دریافت دانشنامه نخواهد بود و تمامی مراحل از جمله ثبت درخواست، صدور دانشنامه و ارسال دانشنامه به آدرس فارغ التحصیلان به صورت غیرحضوری صورت خواهد گرفت.

او گفت: درخواست‌های گواهی اشتغال به تحصیل، مجوز دفاع از پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد، مجوز دفاع از رساله دانشجویان دکترای تخصصی، اخذ درس به صورت معرفی به استاد، فرم چند منظوره درخواست‌های دانشجویی، درخواست حذف اضطراری درس، صدور معافیت تحصیلی (ویژه دانشجویان مشمول)  و ارسال معرفی به نظام فارغ التحصیلان مشمول از طریق پست برای دانشجویان و صدور گواهی موقت فراغت از تحصیل برای فارغ التحصیلان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می‌شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار