بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۸ آبان؛

توئیت رئیس مجلس درباره لزوم رعایت شأن و جایگاه مرجعیت در مکتب شیعه / خبری از زخمی شدن تصویربردار صداوسیما در کابل / رویارویی دو ستاره ایرانی در پرتغال

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار توئیتی درباره مرجعیت در مکتب تشیع نوشت:

"مرجعیت در مکتب تشیع دارای جایگاهی با عظمت و بی‌بدیل است و پاسداری از آن مقام رفیع واجب شرعی است همانا که «الفُقَهاءُ أُمَناءُ الرّسُل».

دلسوزان انقلاب باید ملاحظه داشته باشند مواضع آن‌ها باعث خدشه به جایگاه رفیع مرجعیت معزّز نشود."

توئیت قالیباف

جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم در واکنش به حمله سایبری اخیر به سیستم سوخت رسانی کشور توئیتی را منتشر کرد:

"لازم است تشکر ویژه‌ای نمایم، ابتدا از مردم فهیم، که با صبوری نسبت به خادمین خود در دولت و وزارت نفت اعتماد کردند و سپس از تمامی دست‌اندرکاران (همکاران عزیز صنعت نفت بویژه شرکت‌ ملی‌ پخش‌ فرآورده‌های نفتی، صداوسیما، جایگاه‌داران و نیرو‌های خدماتی آنان، نیرو‌های انتظامی، امنیتی و سایبری) که با تلاش شبانه‌روزی خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن جایگاه‌های سوخت سراسر کشور را فعال کردند و مانع از قصد دشمن جهت آسیب به مردم شریف ایران شدند."

توئیت اوجی

توئیت اوجی

سید مهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما با انتشار توئیتی از زخمی شدن تصویربردار این خبرگزاری در کابل خبر داد:

"تصویربردار خبرگزاری صدا و سیما در کابل عصر امروز درحالی که به اتفاق همسر و فرزندان خود درحال رانندگی بود هدف حمله تروریست‌های مسلح قرار گرفت. تروریست‌ها بسوی خودروی علیرضا شریفی که اصالتا افغانستانی است شلیک کردند و وی از ناحیه صورت زخمی شده. برای این همکار پرتلاش آرزوی شفا داریم"

توئیت سیدمهدی

مرتضی دامن پاک جمی، سفیر ایران در پرتغال تصویر یکی از روزنامه‌های این کشور که مزین به تصویر فوتبالیست‌های ایرانی است را در حسابش منتشر کرد:

"دربی امشب پورتو (بین پورتو و بوآویشتا) و رویارویی دو ستاره ایرانی، تیتر یک مهمترین روزنامه ورزشی پرتغال اوجوگو:؛ و حالا به پارسی.
دو بازیکن سابق پرسپولیس در برابر هم! دربی بزرگ شهر پورتو این بار با دوئل گلزن و دروازه بان تیم ملی ایران گرم‌تر می‌شود."

توئیت دامنپاک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار