بدون توجه به نشان استاندارد شکر نخرید

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان قبل از خرید فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، به نشان استاندارد و کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد توجه داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت:فرآورده شکر سفید با نام تجارتی داردان دارای نشان استاندارد جعلی است و مردم از خرید و مصرف آن خودداری کنند.

رحمتی افزود: در این خصوص اقدام قانونی علیه واحد تولیدی از طریق اداره کل استاندارد استان مبداء انجام شده است.

او بیان کرد: بر اساس ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید، توزیع و عرضه محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ممنوع می باشد.

رحمتی اضافه کرد: هم استانی های عزیز، قبل از خرید فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، به نشان استاندارد و کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد توجه داشته باشند و با ارسال کد ده رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ می توانند از اصالت و اعتبار نشان استاندارد، اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل استاندارد استان گفت: از هم استانی های عزیز خواهشمندیم در صورت رؤیت این فرآورده در مراکز عرضه استان، ضمن پرهیز از خرید آن، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمایند.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.