رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد؛

توقیف محموله ۷ تن گوشت فاقد مجوز در بزرگراه آزادگان

سردار ذوالقدری از توقیف ۵ دستگاه خودرو حامل ۷ تن گوشت قرمز فاقد مجوز در بزرگراه آزادگان تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به توقیف ۵ دستگاه خودرو حامل ۷ تن گوشت قرمز فاقد مجوز در بزرگراه آزادگان تهران، اظهار کرد: برای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز، کنترل محور‌های مواصلاتی به صورت مستمر از سوی پلیس امنیت عمومی تهران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی پایگاه پنجم این پلیس حین گشت‌زنی به ۲ دستگاه خودروی کامیونت که در حال تخلیه گوشت به داخل ۳ دستگاه خودروی پراید وانت و ون دلیکا بودند مشکوک شدند، افزود: در بازرسی از داخل این خودروها، ۷ تن گوشت قرمز فاقد مجوز توزیع و بهداشت کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه در بررسی‌های پلیسی مشخص شد، ۲ دستگاه کامیونت از استان‌های غربی کشور حرکت کرده اند و با تغییر مسیر قصد توزیع گوشت خارج از شبکه را داشتند که با هوشیاری ماموران این پلیس متهمان حین تخلیه و توزیع خارج از شبکه شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه طی هماهنگی با سازمان تعزیرات و دامپزشکی کشور تیمی از کارشناسان به محل اعزام و به بررسی محموله خودرو‌ها پرداختند، گفت: در این بین ۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد و غیر بهداشتی نیز کشف و مابقی محموله برابر دستور قضائی به چرخه توزیع بازگشت.

سردار ذوالقدری با اشاره به دستگیری رانندگان خودروها، تصریح کرد: حمل و توزیع اینگونه محموله‌ها باید با مجوز قانونی و خودرو‌های مخصوص انجام شود و نیروی انتظامی با هرگونه اخلال در سلامت غذایی شهروندان با جدیت برخورد می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار