اظهارات تند سرمربی تیم ملی فوتسال کویت درباره AFC

سرمربی تیم ملی فوتسال کویت راجع به رای AFC در خصوص تعیین سهمیه‌های قاره آسیا برای حضور در جام جهانی، اظهارات تندی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز یک رسانه ویتنامی در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرده که کنفدراسیون فوتبال آسیا در تعیین سهمیه‌های این قاره برای حضور در جام جهانی فوتسال به جمع‌بندی نهایی رسیده است. به طوری که تیم فوتسال ایران، ژاپن و ازبکستان ۳ تیمی هستند که موفق شده اند سهمیه مستقیم حضور در جام جهانی را کسب کنند.

تیم‌های تایلند، ویتنام، لبنان و عراق هم باید در مسابقات پلی آف حاضر شوند تا از این طریق بتوانند ۲ سهمیه دیگر قاره آسیا را به دست آورند. هر چند این موضوع هنوز به صورت رسمی از سوی AFC به فدراسیون‌های فوتبال کشور‌ها اعلام نشده، اما در همین رابطه کاکائو، سرمربی برزیلی تیم ملی فوتسال کویت به این خبر واکنش تندی نشان داده است.

کاکائو درباره رای AFC برای تیم‌های حاضر در جام جهانی فوتسال اظهار داشت: رای کنفدراسیون فوتبال آسیا در حق تیم ملی کویت اصلا منصفانه و عادلانه نبوده است. ما ۳ سال برنامه ریزی انجام داده و روی پروژه‌های گوناگونی برای صعود به جام جهانی از طریق بازی کردن، سرمایه گذاری کرده ایم. حال AFC ما را بیرون می‌گذارد و تیم ملی عراق را انتخاب می‌کند که حتی موفق نشد از گروه ما به جام ملت‌های آسیا صعود کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کویت ادامه داد: به هر حال این یک شکست سنگین برای فوتسال کویت است؛ زیرا تمام کار‌های ما با رویای رسیدن به جام جهانی لیتوانی بودند. AFC بدون هیچ معیاری کویت را از حضور در جام جهانی حذف کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار