تازیانه کرونا ۲۵ مسجدسلیمانی را از پا درآورد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: ۲۵ بیمار کرونایی در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون جان خود را از دست داده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شایسته شمی پورمدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان درخصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا ویروس در این شهرستان گفت: از ابتدای سال۱۴۰۰ تاکنون، ۲۵ نفر از شهروندان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا ویروس جان خود را از دست داده اند.

او با اشاره به آمار بالای مبتلایان به کرونا در شهرستان مسجدسلیمان افزود: با افزایش بخش‌های بیمارستان از ۳ به ۷ بخش جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بیماران کرونایی، در حال حاضر حدود ۸۰ نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان بستری هستند که از این تعداد ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه آی سی یو در وضعیت وخیم به سر می‌برند.

شمی پور با بیان اینکه شهرستان مسجدسلیمان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، اظهار داشت: بیشترین علت و عامل انتشار کرونا، برگزاری و حضور افراد در تجمعات آیین‌های شادی و عزا، دورهمی‌های خانوادگی و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و اجتماعی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان تصریح کرد: همچنان شست و شوی دست‌ها، بهداشت فردی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در کنار عدم حضور در مراسمات عزا و شادی و دوری و احتراز از دورهمی‌های خانوادگی بهترین روش برای پیشگیری از این بیماری است و امیدواریم همشهریان با رعایت این دستور‌ها هرگز دچار این بیماری منحوس نشوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار