گوشی Samsung Galaxy F52 5G به زودی عرضه می‌شود

اخبار منتشر شده خبر از صدور گواهینامه‌های اصلی گوشی Samsung Galaxy F52 5G برای عرضه در بازار دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیز چین؛ سامسونگ در تلاش است تا قابلیت  5G را در تلفن‌های هوشمند خود گسترش دهد. این برند هنوز در برخی از تلفن‌های هوشمند از فناوری 4G و 5G استفاده می‌کند. به تازگی این برند از Galaxy A 52 و A 72 خود رونمایی کرده و اکنون در تلاش است ارزان‌ترین گوشی 5G خود را با نام Galaxy A 22 5G عرضه کند. در همین حال، یک سری نه چندان پرطرفدار، سری Galaxy F، با نام Galaxy F 52 5G نیز در آستانه معرفی است.


بیشتر بخوانید


گوشی Galaxy F 52 5G دارای گواهینامه‌های بلوتوث، Wi-Fi و C3 است

در ماه گذشته، مدارکی از وجود Galaxy F 52 5G در فهرست صدور گواهینامه  3C دیده شد. اکنون، این دستگاه گواهینامه Bluetooth SIG و تأیید Wi-Fi Alliance را به دست آورده است. این دو گواهینامه دو مرحله مهم قبل از عرضه تلفن‌ها است. بنابراین، می‌توان فرض کرد که Galaxy F 22، 5G نزدیک به زمان انتشار است. این گوشی Android 11 را مستقیماً خارج از جعبه اجرا می‌کند. امروزه سامسونگ تمام گوشی‌های هوشمند خود را با One UI 3.0 و Android 11 عرضه می‌کند.

گوشی Samsung Galaxy F52 5G با چندین گواهینامه معتبر در آستانه رونمایی است

گوشی Samsung Galaxy F52 5G با چندین گواهینامه معتبر در آستانه رونمایی است

گواهینامه Wi-Fi Alliance نیز شماره مدل دستگاه را SM-E 5260 تأیید می‌کند. این همان شماره مدل است که در گواهینامه Bluetooth SIG نشان داده شده است. اگر نگاهی دقیق به جزئیات نشان داده شده توسط گواهینامه Wi-Fi داشته باشیم، می‌بینیم که Galaxy F 52، 5G با دو باند Wi-Fi (2.4 GHz و 5 GHz) ارائه می‌شود. متأسفانه، جزئیات دیگر مانند اندازه نمایشگر، مشخصات دوربین و سخت افزار منتشر نشده است. گواهینامه 3C، شارژ سریع ۲۵ وات را تأیید می‌کند. این استاندارد برای برخی از جدیدترین دستگاه‌های میان رده سامسونگ بوده است.

ویژگی‌های احتمالی میان رده‌های جدید سامسونگ

برای بررسی بهتر Galaxy F 52 5G آن را با یکی از آخرین دستگاه‌هایی که در گروه Galaxy F قرار می‌گیرد یعنی F 62 مقایسه می‌کنیم. این دستگاه دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی Full HD + Super AMOLED است و از تراشه Exynos 9825 استفاده می‌کند. این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا نیز هست. این دستگاه همراه با تنظیم دوربین چهارگانه متشکل از یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. نکته آخر اینکه دستگاه از یک باتری عظیم ۷۰۰۰ میلی آمپری با همان شارژ سریع ۲۵ وات نیرو می‌گیرد. ما انتظار داریم که Galaxy F 52 جدید نزدیک به F 62 باشد که بارزترین تغییر آن تراشه جدید 5G است.

گوشی Samsung Galaxy F52 5G با چندین گواهینامه معتبر در آستانه رونمایی است

گفتنی است که این تلفن جدید در سایت سازمان تنظیم مقررات چینی TENAA با تصاویر دستگاه در کنار برخی مشخصات اصلی آن مشاهده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار