نکونام: اگر بازیکنان بیشتری داشتیم می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران درباره آخرین وضعیت تیم خود در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران در رابطه با عملکرد فولادی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: رو به روی العین خیلی خوب و با برنامه بازی کردیم، اما فکر نمی‌کردیم چهار گل بزنیم. توانستیم از تک موقعیت‌های‌ استفاده کنیم و پیروز شویم.

او ادامه داد: بعد از پلی آف وارد مرحله گروهی شدیم و مقابل السدی قرار گرفتیم که با اختلاف زیادی از دیگر تیم‌های قطری بهتر است. این گروه نسبت به تیم ما که فقط یک ملی پوش دارد قابل قیاس نیست و خدا را شکر توانستیم مقابل السد بازی قابل قبولی انجام دهیم.

او اضافه کرد: اگر بازیکن داشتیم می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. مجبور شدم یوسف کی‌شمس را بازی بدهم که تا به حال در لیگ برتر ایران هم بازی نکرده است. استقلال، پرسپولیس و تراکتور بازیکنانی دارند که تجربه آسیایی دارند، اما تیم ما چنین بازیکنی را ندارد. واقعا باید به این تیم تبریک گفت. برخی از بازیکنان ما حتی قرارداد نداشتند، اما آن‌ها در تیم ما شایستگی زیادی دارند. توانستیم تیمی را جمع کنیم که به معنای واقعی تیم است.

سرمربی فولاد ادامه داد: تیم ما با النصر در زمین اختصاصی خودش بازی و مساوی کرد. این تساوی در شرایطی بود که یک بازی بیش‌تر نسبت به آن‌ها انجام داده بودیم، پنجره نقل و انتقالاتی‌ ما بسته است. این تیم به السد قطر سه گل زد، اما مقابل ما فقط دو موقعیت ایجاد کرد. النصر بازیکنان بزرگی دارد. متاسفانه ما بازیکنی نداریم و تا اینجا شاهکار کرده ایم و حتی اگر سه بازی بعد هم شکست بخوریم باید به این تیم افتخار کرد.

او در پایان گفت: فشار بازی‌ها خیلی بالا است و منی که فقط مربی هستم، خسته شدم و چه برسد به بازیکنانی که در زمین می‌دوند. واقعا کار سخت است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار