۳ ایرانی نامزد بهترین لژیونر آسیایی هفته شدند

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نام ۳ بازیکن ایرانی را در فهرست ۱۰ نامزد کسب عنوان بهترین لژیونر آسیایی هفته قرار داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) طبق روال هر هفته، نامزد‌های بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا را معرفی کرد که در این فهرست ۱۰ نفره اسامی مهدی طارمی، میلاد محمدی و علی قلیزاده ۳ بازیکن ملی پوش کشورمان نیز به چشم می‌خورد.

سایت‌ای اف سی درباره این ۳ بازیکن ایرانی نوشت:

مهدی طارمی (ایران، پورتو)

۷۴ دقیقه،  یک گل، برنده ۸ دوئل ( جدال نفر به نفر)، ۲ قطع توپ (پیروزی یک -صفر مقابل ناسیونال)

مهدی طارمی، برنده هفته گذشته، پنج روز پس از گل پر هیجانش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی، دوباره در لیگ پرتغال حضور یافت و این بار آنتونیو فیلیپه دروازه بان ناسیونال را مغلوب کرد و در برد یک بر صفر تیمش گل پیروزی بخش پورتو را به ثمر رساند. این سومین گل متوالی طارمی در سه دیدار اخیر پورتو بود.

میلاد محمدی (خنت، ایران)

۹۰ دقیقه، ۲ پاس گل، ۸۹ درصد دقت پاس، برنده در ۸۸ درصد از دوئل‌ها (پیروزی ۷- ۲ برابر زولته وارگم)

در آخرین بازی فصل لیگ بلژیک که خنت توانست با ۷ گل از سد زولته وارگم بگذرد شاهد یک نمایش عالی از دفاع چپ ایرانی بودیم، که دو گل به ثمر رساند، از ۱۷ جدال نفر به نفر در ۱۵ مورد برنده شد و به ندرت پاسی را از دست داد.

علی قلی زاده (شارلوا، ایران)

۸۹ دقیقه، یک گل، ۴۴ پاس صحیح، ۷ دریبل موفق (شکست ۲ - ۳ برابر یوپن)

شارلوا پس از یک شروع قدرتمند، در پایان مسابقات لیگ بلژیک به مقام سیزدهم دست یافت، اما کسی  تلاش علی قلی زاده را فراموش نخواهد کرد که فصل به یاد ماندنی خود را با یک گل زیبا به پایان رساند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار چرا نیست
آخرین اخبار