دیدار سرپرست اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان با خانواده زندانیان نیازمند

سرپرست اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان با حضور در منزل خانواده زندانیان نیازمند محبوس خارج از استان از نزدیک مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدحسین خسروی سرپرست اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان  در دیدار با خانواده زندانیان نیازمند محبوس در زندان‌های خارج از سیستان و بلوچستان از نزدیک مشکلات خانواده‌های آنان را مورد بررسی قرار داد و نسبت به مرتفع شدن برخی از خواسته‌های آنان دستورات لازم را صادر کرد.

خسروی ادامه داد:  اگر انجام کمک‌های مومنانه نباشد و زمینه‌های رفع مشکلات معیشتی خانواده‌های نیازمند فراهم نشود هر لحظه احتمال ورود دیگر اعضا خانواده در زندان‌ها بوده و این مهم اتفاق دور از انتظاری نیست.

او  افزود: وجود نهادهای حمایتی و خیران نقش بسزایی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و باید تلاش کنیم با همکاری و تدابیر لازم بستر لازم در جهت پیشگیری از این آسیب‌ها را فراهم کنیم.

در این دیدار برادر یکی از مددجویان نیازمند محبوس در زندان اصفهان که سرپرستی خانواده و فرزندان زندانی را به عهده داشت و فاقد کار مناسب بود با مساعدت قاضی ناظر بر زندان جهت اشتغال با هدف کسب درآمد به شرکتی معرفی و همچنین ضمن تکریم و حفظ شان و حقوق شهروندی بسته‌های کالا مواد غذایی به خانواده‌های نیازمند اعطا شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.