سرمربی سپاهان: کسب ۳ امتیاز برابر نساجی به ما کمک می‌کند

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر نساجی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم نساجی مازندران در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در ابتدا از طرف خودم، مجموعه بزرگ سپاهان و شاگردانم، درگذشت نادر دست‌نشان را به خانواده اش و مردم قائمشهر تسلیت می‌گویم. بازی خوبی در  نیمه اول انجام دادیم و سعی کردیم  از هافبک‌های های حریف توپ بگیریم و از فضا‌های کناری استفاده کنیم. اشتباهاتی در ارسال‌ها داشتیم و نتوانستیم ضربات آخر خوبی بزنیم.

نویدکیا گفت: ما ۳ امتیاز فوق‌العاده را کسب کردیم و باید از شاگردانم تشکر کنم که با تمام توان بازی کردند و این ۳ امتیاز در پایان فصل خیلی به ما کمک خواهد کرد.

نخستین تجربه ۱۰ نفره شدن را  در سپاهان سپری کردم 

او  ادامه داد: به هر حال این بازی را اداره کردیم. تیم نساجی هم چند فرصت خوب به دست آورد، اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند. یک بازیکن خود را اواخر نیمه اول  از دست دادیم که بعضی‌ها گفتند پیش از این صحنه باید آفساید اعلام می‌شد. من کاری به این مسائل ندارم؛ اما نخستین تجربه برای من بود که یک نیمه در زمین حریف با ۱۰ بازیکن بازی کردیم. تلاش کردیم از ضدحملات استفاده کنیم و فضا‌های زیادی به حریف ندادیم. تیم حریف چند فرصت به دست آورد و نتوانست به گل برسد.

نویدکیا گفت: تیم نساجی نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد و اگر آن‌ها شرایط بهتری داشتند در نهایت می‌توانستند به گل هم برسند. آن‌ها در رده‌های پایینی هستند، اما جسورانه بازی می‌کنند. از زمانی که الهامی آمده این تیم از جلو توپ‌گیری می‌کند.

نساجی نباید در زمین چمن مصنوعی بازی کند 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر عنوان کرد: حضور تماشاگران نیمی از هیجان بازی است. اگر امروز تماشاگران نساجی در ورزشگاه بودند مشکلات زیادی را باید تجربه می‌کردیم، چون نساجی تماشاگران پرشوری دارد. تیمی همچون نساجی با چنین شرایطی نباید چمن مصنوعی داشته باشد. مسئولان باید کمک کنند تا شرایط زمین مسابقه این تیم بهتر شود. سرمربی نساجی قبل از بازی گفت یکی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در جریان تمرینات در این زمین از دست دادند که این فاجعه است. بازی در این زمین قدرت ریسک و کیفیت بازیکنان را پایین می‌آورد.

نویدکیا درباره  اینکه مهمترین ایراد کنونی تیم نساجی چه چیزی است، خاطر نشان  کرد: درست نیست در این باره نظری  بدهم. این تیم از وقتی الهامی آمده جسورانه بازی می‌کند و مثل سابق بازی مستقیم انجام نمی‌دهد. آن‌ها از عقب زمین با پاسکاری پیش می‌آیند. فوتبال روز دنیا هم این گونه است و این نکته مهمی به شمار می‌رود. از نظر فنی نمی‌توانم ایرادی بگیرم، اما فکر می‌کنم اگر این تیم در چمن طبیعی بازی کند امتیاز‌های زیادی می‌گیرد. این زمین نمی‌تواند به نساجی کمک کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار