یک کارشناس هواشناسی گفت: فردا در غرب و مرکز کرمان و همچنین ارتفاعات در قزوین، تهران و سمنان رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در  استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، شمال مرکزی، ارتفاعات غرب و جنوب اصفهان، ارتفاعات شمال و شرق فارس، جنوب کرمان و ارتفاعات البرز بارش باران پیش‌بینی می‌شود، گفت:  در استانهای قزوین تهران البرز بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: روز شنبه در شرق گیلان مازندران خراسان شمالی شرق زنجان مرکزی غرب و مرکزی اصفهان ارتفاعات غرب و جنوب یزد کرمان و دامنه ها و ارتفاعات البرز در قزوین البرز تهران و سمنان رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

ضیائیان بیان کرد: روز یکشنبه در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات غرب و شرق اصفهان، جنوب و مرکز یزد، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات در قزوین، تهران و سمنان رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

او توضیح داد:  روز دوشنبه و سه‌شنبه در برخی نقاط جنوب و جنوب شرقی به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات و در مناطقی از شمال غرب و غرب شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

ضیائیان تصریح کرد: امشب دریای خزر مواج است همچنین دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۴ تا ۷ درجه کاهش یافته و از روز  شنبه تا دوشنبه از ۶ تا ۱۰ درجه افزایش خواهد یافت و همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه سرعت وزش باد در غرب  و شمال غرب کشور افزایش خواهد یافت.

او درباره آب و هوای استان تهران هم  گفت: آسمان تهران کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و احتمال وزش باد شدید وجود دارد و بیشترین دمای تهران ۲۹ و کمترین آن ۲۲ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاش ابرها رو بارور کنند. قم یه نمه بارون میاد بعد قطع میشه
آخرین اخبار