تازه‌های نشر؛

«میم‌و‌نون‌های جداشده از من» منتشر شد

مجموعه داستان «میم‌ونون‌های جداشده از من» اثر سمیه کاتبی در نشر صاد منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان مجموعه داستان «میم و نون‌های جداشده از من» اثر سمیه کاتبی در نشرصاد منتشر شد. این اثر ۱۸ داستان را دربرمی گیرد که محوریت آن‌ها بیشتر زنان و موضوعات مرتبط با آن است. از جمله آن‌ها می‌توان به عق، تنهایی و کار اشاره کرد.


بیشتربخوانید


«میم و نون‌های جداشده از من» قصه آدم‌هایی است که داستانی ندارند. عناوین خلاقانه هر روایت در کنار توصیفاتی بدیع و هنرمندانه نویسنده این اثر را خواندنی کرده است.

سمیه کتابی سال ۱۳۶۱ در نیشابور متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. علاقه اش را به ادبیات و داستان با حضور در دوره‌های مختلف داستان نویسی دنبال کرد. از جمله این دوره‌ها می‌توان به ظرایف نویسندگی محمدحسن شهسواری، روش‌های فضاسازی در داستان کوتاه محمدرضا شرفی خبوشان و دوره‌های داستان‌نویسی جلال آل‌احمد نشر صاد، این اثر شامل ۱۸ داستان است که محوریت بیشتر آن‌ها زنان و موضوعات مربوط به آن‌هاست؛ مثل عشق، تنهایی، کار و.... «میم‌ونون‌های جداشده از من» قصه آدم‌هایی‌ست که قصه‌ای ندارند! عناوین خلاقانه هر روایت در کنار توصیفات بدیع و هنرمندانه‌ی نویسنده این کتاب را خواندنی کرده است.

سمیه کاتبی متولد ۱۳۶۱ در نیشابور و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. علایقش در حوزه ادبیات و داستان را با حضور در دوره‌های مختلف داستان‌نویسی دنبال کرد. دوره‌هایی از جمله، او در عرصه نشریات نیز دستی بر قلم دارد و چندین اثر داستانی کوتاه در همشهری داستان، روزنامه اعتماد، روزنامه ایران و داستان نامه منتشر کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تازه های نشر ، نشرصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار