حمله به یک پیرمرد آسیایی‌تبار در نیویورک

مرد آسیایی‌تبار بامداد امروز در یکی خیابان‌های نیویورک آمریکا از پشت سر مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، بامداد روز شنبه، یک مرد آسیایی‌تبار هنگامی که در خیابان در حال حمل سبد خرید پر از مواد بازیافتی خود بود، از پشت مورد حمله قرار گرفت.

به گفته پلیس، قربانی که کارت شناسایی به همراه نداشت حدودا ۶۰ سال دارد و هنگامی که در حال جمع‌آوری مواد و قوطی‌های بازیافتی بود، از ناحیه سر مورد حمله قرار گرفت.

منابع پلیس هنوز تایید نکرده‌اند که این حمله به دلیل نژاد او صورت گرفته است.

این حمله در حالی اتفاق افتاد که جنایات نژادپرستی علیه آمریکایی‌های آسیایی‌تبار در حال گسترش است. گفته می‌شود مظنون قربانی را به پیاده‌رو برده و به سر او ضربه زده است.

پلیس گفت قربانی از ناحیه سر دچار ضربه شدیدی شده و اکنون حال وخیمی دارد.

پلیس‌ها در محل حادثه از روی خون قربانی و سبد همراه او، در حال جستجو برای یافتن سرنخ هستند.

یک راننده اتوبوس با تماس به پلیس این حمله را گزارش داد. او در تماس خود اعلام کرد که یک مرد بیهوش در خیابان افتاده است.

روز پنجشنبه، سنای آمریکا به قریب اتفاق لایحه‌ای را به تصویب رساند که وزارت دادگستری را به تسریع رسیدگی به جنایات نژادپرستی علیه آسیایی‌تبار‌ها ملزم می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
متاسفانه سیاهپوستهای آمریکا کینه عجیبی نسبت به آسیاییها دارند و از حمله و کتک کاری بگیر تا آتش زدن کسب و کار آسیب میزنند و رژیم آمریکا هم نه تنها کاری برای جلوگیری از حملات نمی‌کنه دانشگاههای آمریکا علیه آسیایی تبارها و اروپایی تبارها سهمیه بندی و تبعیض انجام دادند. چند ماه پیش شکایت آسیاییها در مورد این تبعیض رو به بهانه اینکه آسیاییها بیش از حد در دانشگاهها پذیرفته شدند رد کردند در حالیکه آسیاییها به واسطه فرهنگ کار و تلاش بیشتر و اهمیت خانواده به درس خوندن بچه‌ها نمره‌های بالاتری نسبت به باقی دانش آموزان کسب می‌کنند. آمریکا داره به یه رژیم مارکسیستی تبدیل میشه
آخرین اخبار