اخبار حوادث ۴ اردیبهشت۱۴۰۰؛

توقیف خودرو با ۳۵ کیلو گرم تریاک/شناسایی و دستگیری اعضاء باند سرقت به عنف

اخبار حوادث ۴ اردیبهشت۱۴۰۰ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه ۴ اردیبهشت۱۴۰۰) را در این بسته خبری بخوانید.

توقیف خودرو با ۳۵ کیلو گرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری و کشف ۳۵ کیلو و ۵۰۰ گرم " تریاک" خبر داد.

سرهنگ عبد الرضا شبانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق مواد مخدر در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

او افزود: در یک عملیات هماهنگ ماموران مجرب پلیس مبارزه باموادمخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان گناوه با استقرار در محو‌های مواصلاتی و از پیش تعیین شده، خودرو سواری حامل مواد را در آن شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیف شده ۳۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود کشف شد، عنوان کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کشف کالای قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف خودرو سواری و کشف مقادیری پوشاک قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی، یک دستگاه خودرو سواری تندرو (شوتی) که در حال بارگیری کالای قاچاق از انباری در شهر عسلویه بوده را شناسایی می‌کنند.

او افزود: راننده خودرو قصد داشته با خروج از این شهرستان در استان همجوار محموله خودرو خود را به مقصد از پیش تعیین شده انتقال دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه ماموران با استقرار در محور خروجی شهر عسلویه خودرو را شناسایی و متوقف می‌کنند، عنوان کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۳۰۰ ثوب پوشاک خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ فتاحی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

شناسایی و دستگیری اعضاء باند سرقت به عنف

فرمانده انتظامی دشتی از شناسایی و دستگیری اعضاء باند سرقت به عنف یک دستگاه خودرو پراید در عملیات ماموران پلیس آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ جهانبخش صیادی گفت: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت به عنف خودرو پراید در پلیس آگاهی این فرماندهی، موضوع شناسائی و دستگیری سارقان با تشکیل کارگروهی ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با تلاش شبانه روزی و پس از انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی سرانجام طی اقدامات اطلاعاتی محل اختفای یک نفر از اعضای باند ۳ نفره سارقان در یکی از روستا‌های این شهرستان شناسائی که با هماهنگی دستگاه قضائی، وی در عملیات غافلگیرانه ماموران دستگیر و خودرو به سرقت رفته که در اختیار او بود کشف و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی دشتی گفت: متهم در ادراه آگاهی و در بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف و بیان داشت سرقت به عنف خودرو پراید را با همدستی ۲ نفر دیگر انجام داده است.

سرهنگ صیادی با اشاره به اینکه سارق پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، عنوان کرد: تلاش جهت دستگیری اعضاء دیگر باند سرقت در دستور کار است.


کشف ۵۰۶ طاقه پارچه در اقدام اطلاعاتی مشترک با استان قم

جانشین مرزبانی استان بوشهر از کشف ۵۰۶ طاقه پارچه طی اقدام عملیاتی مشترک با پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قم خبر داد.

 سرهنگ منصوررضا عزیزی جانشین مرزبانی استان بوشهر گفت: دراقدام اطلاعاتی مشترک مرزبانی استان بوشهر با پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قم، یک دستگاه کامیون که از بندرعسلویه در پوشش علوفه بارگیری و به مقصد استان تهران حرکت می‌کرد با رصد فنی اطلاعاتی سوژه در محور اصفهان به قم شناسایی و توقیف شد.

او با اشاره به دستگیری یک نفر متهم افزود: تعداد ۵۰۶ طاقه پارچه در انوع مختلف به وزن ۵ هزار و ۸۸۹ کیلوگرم به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شده است.

جانشین مرزبانی استان بوشهر تاکید کرد: هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می‌تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد و افراد زیادی را نیز از کار بیکار کند بنابراین عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب جدی و قاطعانه خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.