خطیبی: بازی سرنوشت سازی برابر پاختاکور داریم/ برخی از تیم‌ها با بازیکنان امیدشان هم صعود می‌کردند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی تیمش برابر پاختاکور ازبکستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از مسابقه با پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: به بازی با تیم پاختاکور ازبکستان رسیدیم  که یک تیم فوق العاده است. پاختاکور از نظر فوتبالی خیلی بالا است،  اما فریب ۳ امتیازی که گرفته را نمی‌خوریم. پاختاکور تیمی با بازیکنان خوب است. البته ما از نظر روحی و روانی آماده این مسابقه هستیم.  

او افزود: می‌دانیم این بازی برای ما خیلی مهم و سرنوشت ساز است. ان شاءالله فردا بتوانیم با یک نتیجه خوب بازی‌ها را ادامه بدهیم. اعتقاد دارم که از گروه ما ۳ تیم باید به مرحله بعد صعود کنند.  

سرمربی تراکتور بیان کرد: می‌گویم از گروه ما ۳ تیم باید صعود کنند؛ زیرا بازی های برخی از گروه‌ها را که می‌دیدم، اگر برخی تیم‌ها با امیدهایشان هم به میدان می‌رفتند از آن گروه صعود می‌کردند. در گروه ما تیم‌ها همگی خوب هستند، امتیاز‌ها تقسیم شده و تا حالا هیچ تیمی هنوز صد در صد صعود نکرده است.

خطیبی درباره تساوی پرگل  در بازی رفت مقابل پاختاکور گفت: بازی اول بود و گذشت. مهم بازی فردا است. تمرکزمان روی این مسابقه است. آن بازی تجربه خوبی بود و شناخت خوبی از حریف پیدا کردیم. امیدوارم فردا بتوانیم بازی منطقی و حساب شده‌ای انجام بدهیم و هواداران بدانند بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند تا نتیجه‌ای خوب بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ولی
۰۰:۰۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
منظورش تیم لنگه خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
کلا تو خواب و خیالی نه :)))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر به جای سه تا تساوی از بازی های رفت یک برد داشتیم الان وضعیت به گیر دادن به گروه های دیگه و بهانه آوری نمیکشید
آخرین اخبار