یک کشته و ۴ مصدوم در حادثه رانندگی در زیباشهر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: برخورد دو دستگاه خودروی کامیونت و سواری در محدوده زیباشهر یک کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سلطانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در تماسی که در ساعت ۰۰:۱۰ شب گذشته با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین گرفته شد خبر از تصادف خودرو سواری با خودرو کامیونت در محدوده زیباشهر منطقه ۵ داشت که سریعا آمبولانس‌های پایگاه زیباشهر، مهرگان و عوارضی ۲ به محل حادثه اعزام شدند.

سلطانی افزود: در این تصادف که ۵ مصدوم داشت متاسفانه یک نفر آقا ۳۵ ساله از سرنشینان خودرو سواری به علت شدت جراحات وارده در محل حادثه که با انجام عملیات احیا و به اقدامات درمانی پیشرفته دیگر پاسخگو نبودند و متاسفانه در محل حادثه فوت شدند.

او اضافه کرد:چهار مصدوم دیگر که آقایانی با سنین ۲۴،۲۱،۲۵،۲۹ توسط آمبولانس پایگاه‌های زیباشهر، مهرگان و عوارضی ۲ و با انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید رجایی استان قزوین منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: متوفی در صحنه حادثه توسط عوامل اورژانس تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار