حماس: به هرگونه اقدام احمقانه صهیونیست‌ها پاسخ خواهیم داد

در پی تشدید تنش‌ها در غزه، حماس به صهیونیست‌ها درباره هرگونه اقدام تحریک آمیزی هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، حماس در پی افزایش تجاوزات رژیم صهیونیستی هشدار داد که هرگونه اقدام احمقانه با پاسخی بی سابقه رو به رو خواهد شد.

حماس اعلام کرده است علیرغم اقدامات رژیم صهیونیستی برای کاهش درگیری‌ها در نوار غزه از جمله برداشتن محدودیت تجمع در باب العامود  در قدس شرقی، ظلم و تجاوزگری علیه فلسطینیان در این منطقه همچنان ادامه دارد.

منابع وابسته به حماس گفتند که اخیرا فشار صهیونیست‌ها بر فلسطینیان نیز افزایش یافته است.

منابع وابسته به حماس به روزنامه لبنانی «الاخبار» گفتند که مصر و نماینده سازمان ملل در خاورمیانه برای بررسی اوضاع در قدس با حماس تماس گرفته‌اند و به نقل از صهیونیست‌ها اظهار کردند که تل‌آویو قصد تشدید اوضاع را ندارد.

به گفته این منابع، نماینده سازمان ملل به حماس اعلام کرده است که از هرگونه اقدامی که موجب تحریک مسلمانان شود جلوگیری خواهد کرد اما حماس در پاسخ گفته است که این اقدام در برابر تحرکات صهیونیست‌ها از جمله اشغال مداوم قدس و جلوگیری از انتخابات فلسطین کافی نیست.

منابع خبری اعلام کردند، حماس از طریق واسطه‌ها پیامی به صهیونیست‌ها ارسال کرده و اعلام کرده است که هرگونه حماقت از طرف اشغالگران با واکنش بی‌سابقه‌ای روبرو خواهد شد.

پیش از این، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی شلیک ۴۰ موشک از سمت غزه به شهرک‌های صهیونیست نشین اعلام کرده بود که در برابر هر سناریویی در غزه آماده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار