معرفی ابر خودروی سفارشی ۷۱۷ اسب بخاری Rolls-Royce Wraith

یک تیونر، خودرویی را به ۱۲ سیلندر توربو شارژ و ۷۱۷ اسب بخار قدرت تجهیز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، خودروی Rolls-Royce Wraith با فرماندهی مستقیم از کف کارخانه ارائه می‌شود، اما Spofec دوست دارد کار‌ها را چند قدم جلوتر بردارد. جدیدترین ساخته این تیونر، Spofec Overdose است که قدرت را افزایش داده و با کیت گسترده، چرخ‌های منحصر به فرد و سایر نسخه‌های پیشرفته، طراحی را بهینه می‌کند. این شرکت قصد دارد فقط سه نمونه از Wraith تنظیم شده را تولید کند.

مشخصات فنی Rolls-Royce Wraith شخصی سازی شده

این سیستم قابل توجه‌ترین کیت پهن پیکر است که عرض کوپه را ۱۳ سانتی متر (۵.۱ اینچ) در عقب و ۷ سانتی متر (۲.۸ اینچ) در جلو افزایش می‌دهد. ابعاد آن در چرخ‌های عقب ۲۰۸ سانتی متر (۸۱.۹ اینچ) است. گلگیر‌هایش کشیده ساخته شده از الیاف کربن با همکاری ویتوریو استروسک طراح آلمانی است. گلگیر‌های دو بار کار شده و یک سپر جلوی جدید در تصاویر دیده می‌شود.

ساخت یک ابر خودروی سفارشی از Rolls-Royce Wraith

این گلگیر‌های بزرگ روی چرخ‌های مقعر ۲۲ اینچی قرار دارد که توسط وُسن طراحی و تولید شده است. از دیگر بروزرسانی‌های خارجی می‌توان به ورودی هوا از گلگیر عقب اشاره کرد. سیستم تعلیق بادی، ارتفاع سواری را حدود ۴۰ میلی متر (۱.۶ اینچ) تا ۱۴۰ کیلومتر در ساعت (۲۲۵ مایل در ساعت) کاهش می‌دهد.

اسپوفک این خودرو را به ۱۲ سیلندر توربو شارژ تجهیز می‌کند و برای تولید ۷۱۷ اسب بخار قدرت (۵۲۷ کیلووات) و ۷۲۷ پوند فوت (۹۸۶ نیوتن متر) گشتاور آماده می‌کند.

ساخت یک ابر خودروی سفارشی از Rolls-Royce Wraith

این ماشین می‌تواند در ۴.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت (۶۲ مایل در ساعت) برسد، اگرچه حداکثر سرعت آن بدون تغییر است و به صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت (۱۵۵ مایل در ساعت) محدود می‌شود. اسپوفک جزئیات مربوط به فضای داخلی را ارائه نمی‌دهد، زیرا هر فضای داخلی با درخواست مشتری جداگانه طراحی می‌شود.

ساخت یک ابر خودروی سفارشی از Rolls-Royce Wraith


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار