همراه اول، همراهِ مشترکان اهوازی

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطات سیار با نصب و راه اندازی ۳ دکل جدید پرسرعت تلفن همراه در اهواز توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ادامه گسترش شبکه ارتباطی همراه اول به منظور رفع مشکلات و پوشش حداکثری آنتن دهی با تلاش کارشناسان فنی و متخصص حوزه سیار مخابرات استان، ۳ سایت جدید پرسرعت همراه اول با تکنولوژی ۲G، ۳G و ۴G با هدف توسعه، پایداری و تقویت شبکه سیار در شهر اهواز نصب و راه اندازی شد.  

او افزود: با وارد مدار شدن این سه سایت جدید به شبکه گسترده همراه اول، سبب رفع مشکلات و تقویت پوشش آنتن دهی و بهره مندی مشترکان از دیتای همراه با سرعت و کیفیت بالاتر فراهم گردید.  

فلاح زاده بیان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی و نیازمندی مردم به دیتای پر سرعت، مخابرات منطقه خوزستان اقدام به نصب و راه اندازی سایت‌های پرسرعت و ارتقای تکنولوژی سایت‌ها به منظور تقویت و پایداری شبکه ارتباطی همراه اول و با هدف بهبود کیفیت و ارائه خدمات مبتنی بر سرویس‌های تلفن همراه کرده است به طوری که با  پیگیری و مطالبه‌های انجام شده سهم قابل توجهی از توسعه ارتباطات سیار کشور در منطقه خوزستان عملیاتی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.