پرونده بی اخلاقی گریبان رونالدو را گرفت

مدل مشهور آمریکایی از ستاره دنیای فوتبال پول هنگفتی را به واسطه بی اخلاقی این بازیکن طلب کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اسناد دادگاه آمریکا، روزنامه انگلیسی"سان" فاش کرد کاترین مایورگا مدل مشهور آمریکایی همچنان  مدعی است که کریستیانو رونالدو ده سال پیش یعنی در سال ۲۰۱۰ مرتکب بی اخلاقی شده است.

کریستیانو رونالدو مهاجم فعلی تیم فوتبال یوونتوس، طبق ادعای این مدل، در سال ۲۰۰۹ این بی اخلاقی را مرتکب شده  و حالا مایورگا درخواست ۵۶.۵ میلیون پوند از این فوق ستاره کرده است.کاترین مایورگای ۳۷ ساله ادعا کرد کریستیانو رونالدو در تابستان سال ۲۰۰۹ وقتی ۲۵ ساله بود، در همان هتلی که در آن با رئال مادرید قرارداد امضاء کرد, دست به این کار بی‌شرمانه زده است.

این مدل آمریکایی برای درد و رنجی که متحمل شده ۱۸ میلیون پوند، برای بیمه روز‌های آینده به واسطه فراموشی این اتفاق ۱۸ میلیون پوند و برای جبران خسارت ۱۸ میلیون پوند طلب کرده است. او همچنین خواستار هزینه‌های ۲.۵ میلیون پوندی دادگاه شده است که مبلغ کل را به ۵۶.۵ میلیون پوند افزایش می‌دهد. کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، همه اتهامات را رد و بی گناهی خود را اعلام کرده است.

رونالدو ادعا کرده کاترین مایورگا در سال ۲۰۱۰ سازش دوستانه را پذیرفته و مبلغ ۲۷۰ هزار پوند دریافت کرده است.

کاترین مایورگا برای تشکیل پرونده‌ای علیه این ستاره پرتغالی در سال ۲۰۱۸ در رسانه‌های آمریکایی کریستیانو رونالدو را به بی اخلاقی متهم کرد و ادعا کرد که به اجبار توافقنامه امضاء کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار