در شهرستان اسدآباد؛

صلاحیت ۷۵ کاندیدای انتخابات شورای شهر تاییدشد

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر اسدآباد گفت: از ۱۱۰ کاندیدای انتخابات شورا‌های اسلامی در شهرستان اسدآباد ۷۵ داوطلب تایید صلاحیت شدند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر اسدآباد در  گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: از ۱۱۰ کاندیدای انتخابات شورا‌های اسلامی در شهرستان اسدآباد ۷۵ داوطلب تایید صلاحیت شدند.

حجت الاسلام هادی جوان افزود: از داوطلبان نام نویسی شده  برای انتخابات شورای اسلامی در سه شهر اسدآباد، آجین و پالیز در شهرستان اسدآباد ۱۱ نفر انصراف دادند و صلاحیت  ۲۴ داوطلب  نیز در هیات اجرایی و هیات نظارت برانتخابات شهرستان تایید نشده است.

او تصریح کرد:مطابق قانون، افراد رد صلاحیت شده از تاریخ ۹ اردیبهشت به مدت چهار روز فرصت اعتراض دارند تا مجدد صلاحیت آن‌ها در هیات نظارت استان مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر اسدآباد با بیان اینکه در بررسی صلاحیت‌ها به هیچ وجه به گرایشات سیاسی کاندیدا‌ها توجه نشده است. تاکید کرد:در رد صلاحیت افراد مرّ قانون معیار کار بوده و موضوع براساس نظر مراجع چهار گانه استعلامی صورت گرفته و هیچ گونه اعمال نظر شخصی و یا اعمال نفوذ و فشاری در کار نبوده است.

حجت الاسلام جوان تصریح کرد: تا تاریخ بیستم خرداد ۱۴۰۰ که تبلیغات کاندیدا‌ها شروع می‌شود هرگونه تبلیغ در فضای حقیقی یا مجازی از سوی داوطلبان و هواداران آن‌ها  ممنوع  است و در صورت گزارش برابر قانون با متخلفان  برخورد خواهد شد.

او درباره آمار تفکیک شده شهر‌ها نیز عنوان کرد در اسدآباد تعداد ثبت نامی‌ها ۷۶نفر، تایید شده‌ها ۵۲نفر، انصرافی‌ها ۱۰نفر و رد صلاحیت شده‌ها ۱۴نفر، در شهرپالیز تعداد ثبت نامی ها۲۲نفر، تایید شده‌ها ۱۵نفر، انصرافی‌ها یک نفر و رد صلاحیت شده‌ها ۶نفر و در شهر آجین نیز تعدام داوطلبان ثبت نامی ۱۲نفر، تاییدصلاحیت شده  ۸نفر، رد صلاحیت شده‌ها ۴نفر است و دراین شهر تا کنون داوطلبی انصراف نداده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.