در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار همدان به مناسبت هفته معلم؛

معلمان رکن اساسی آموزش و پرورش هستند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت هفته معلم در پیامی مشترک، این هفته را به همه معلمان تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی به مناسبت هفته معلم، با گرامیداشت این هفته و تبریک به معلمان و اساتید تاکید کردند:آموزش و پرورش محور توسعه پایدار و همه جانبه هر کشوری است و معلمان به عنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت، نقش مهم و سازنده ای در ساختن آینده ای درخشان و پیشرفته برای جامعه دارند.

در این پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان  و «سیدسعید شاهرخی» استاندار همدان آورده اند: جایگاه ارزشمند تزکیه و تعلیم که در قرآن کریم و روایات اسلامی بر آن تأکید فراوان شده است، ضرورت و اهمیت گرامیداشت و پاسداشت شأن و جایگاه ارزشمند معلمان را دوچندان می کند.

در ادامه این پیام با تقدیراز معلمان در تداوم آموزش ها در دوره همه گیری ویروس کرونا آمده است: معلمان در دوران کرونا مجاهدانه و ایثارگرانه وارد عرصه شده و اجازه ندادند روند تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم دچار مشکل شود و عنوان جهادگران تعلیم و تربیت زیبنده معلمان فرهیخته جامعه در شرایط کنونی است.

امام جمعه و استاندار همدان با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهدای والامقام به ویژه استاد شهید مرتضی مطهری، سلامتی مستدام برای رهبر معظم انقلاب و توفیق روز افزون برای همه خدمتگزاران پرتلاش نظام در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه خداوند مسألت کرده و ابراز امیدواری کردند: در سال "تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" همواره شاهد موفقیت معلمان فرهیخته و پیشرفت دستگاه تعلیم و تربیت باشیم.

دوازدهم اردیبهشت  به مناست شهادت استاد شهید مطهری در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز  معلم  و از دوازدهم تا هجدهم اردیبهشت به نام هفته معلم نامگذاری شده است.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۲۲ هزار معلم، مدیر و کارمند در آموزش و پرورش استان همدان وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۲۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
پیشاپیش فرا رسیدن روز معلم را به همه معلمان فداکار و دلسوز تبریک عرض میکنم